Dortmund vanaf 140 meten - Reisverslag uit Dortmund, Duitsland van Rik - WaarBenJij.nu Dortmund vanaf 140 meten - Reisverslag uit Dortmund, Duitsland van Rik - WaarBenJij.nu

Dortmund vanaf 140 meten

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

07 Maart 2008 | Duitsland, Dortmund

Vandaag hebben we de stad bekeken vanaf 140 meter hoogte. Erg indrukwekkend om te zien. Helaas heb ik mijn fotocamera vergeten mee te nemen naar Dortmund. Gelukkig hadden de meeste andere studenten wél een camera meegenomen en hebben ze me beloofd dat ik van hun foto’s krijg. Nog even geduld dus.

Verder hebben we vandaag het Westfalenpark bekeken. Een mooi en groot park! In de zomer, als alles bloeit en het mooi weer is, is het park zeker nog veel mooier.

Nu ben ik net 10 minuten thuis en heb ik eventjes tijd om een kort berichtje te typen. Want over een uurtje moet ik alweer weg. Vanavond ga ik namelijk naar het Westfalenstadion voor de wedstrijd Borussia Dortmund – Herta BSC. Een belangrijke wedstrijd want bij een overwinning gaat Borussia Herta BSC voorbij op de ranglijst. Het stadion biedt plaats aan 80.000 toeschouwers. Die zullen er vanavond niet zijn, maar men verwacht toch ruim 70.000 bezoekers. Ik hoop op een mooie wedstrijd!

Morgen gaan we de hele dag naar Düsseldorf, vast en zeker ook erg mooi!

  • 07 Maart 2008 - 17:31

    Tjeerd:

    studie is maar bijzaak zeker? :p

  • 07 Maart 2008 - 19:40

    Peter:

    Hoi Rik,

    Wat leuk dat je een site hebt waar we je belevenissen kunnen volgen.Ik lees dat je de eerste dagen al prima doorgekomen bent. Zelfs ben je al bij het voetbal wezen kijken. Kun je ook wat scoutingswerk voor SC Heerenveen doen?? Korfballen ze niet daar bij onze oosterburen? Ik denk dat ze bij LDODK ook wel wat nieuw talent kunnen gebruiken,zeker nu ze een "aanstormend talent" zijn krijtgeraakt. Ik wens je veel plezier en een leerzame tijd. Petra en ik zullen je volgen op je site.

    Peter en Petra, Lippenhuizen

  • 07 Maart 2008 - 20:00

    Jan En Greetje:

    Hoi Rik,

    Heb je geen les gehad vanmorgen??
    Veel plezier in Dusseldorf! En die voetbalwedstrijd is vast prachtig in zo'n groot stadion. We bellen zondag wel hoor!

    Groetjes, Jan, Greetje, Menno, Heleen

  • 07 Maart 2008 - 21:15

    Wieberen:

    Hoi Rik,
    Ik vind het echt super dat je ons elke dag op de hoogte houd van je belevenissen in Dortmund. Ik ga je op de site ook zo veel mogelijk volgen. Ik hoop dat je een leuke wedstrijd hebt gezien in het Westfalenstadion. Je hebt het gelukkig zo te lezen wel aardig naar je zin. Je doet tenminste veel leuke dingen.En hoe gaat het inmiddels met de groep aziaten waarmee je de keuken moet delen? Veel plezier, ik zie je later.

    Groeten Wieberen

  • 07 Maart 2008 - 21:35

    Meem:

    Rik jong. Je zult wel denken, wat is dat broertje van mij toch een kneus. Ik zal morgen langs de kant moeten toekijken!:( Hoe was het voetbal? Sms morgen de uitslag zsm. Thüs! Je broertje

  • 07 Maart 2008 - 21:52

    Meem:

    Rik jong. Je zult wel denken, wat is dat broertje van mij toch een kneus. Ik zal morgen langs de kant moeten toekijken!:( Hoe was het voetbal? Sms morgen de uitslag zsm. Thüs! Je broertje

  • 08 Maart 2008 - 10:18

    Eric:

    Rikkie,

    Wat moet je nu met zo'n broertje;) Gelijkspelletje gister dus ik hoop dat je een mooie wedstrijd gezien hebt. Wij gaan dit weekend nog even knallen!!

    Aufwiedersehen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Dortmund

Rik

Actief sinds 04 Maart 2008
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 35979

Voorgaande reizen:

01 Maart 2008 - 18 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: